Tuesday, August 17, 2010

Roald Dahl- Charlie si fabrica de ciocolata

Am terminat Charlie si fabrica de ciocolata de Roald Dahl si parca gasisem ceva citate funny, dar nu mi-am notat si mi-e lene sa caut din nou. Oh, bine, am cautat. Mi-a placut asta:


"PICATURI DE CURCUBEU- DUPA CE LE SUGETI, PUTETI SCUIPA IN SASE CULORI"



Nu erau sapte? Oh, well, well, well. Dupa ce am vazut filmul, cartea a fost dezamagitoare. In primul rand, pentru ca Willy Wonka nu a avut ironia, usoara rautate si obiceiurile ciudate pe care le avea in film si mi s-a parut doar... normal. As putea sa revad filmul de o suta de ori doar pentru personajul lui Willy (si pentru Johnny Depp, desigur), dar in carte, el era doar un fabricant de ciocolata obisnuit (bine, bine, era genial, dar cu o personalitate care nu iese in evidenta cu nimic). Am incercat, totusi, sa ignor comparatia film/carte care imi venea mereu in minte si cred ca am reusit, pentru ca a fost o lectura placuta. Ca sa nu mai spun de sfarsit, care nu a fost Da.

No comments:

Post a Comment